Al iets eerder dan gepland - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Milou Bogaert - WaarBenJij.nu Al iets eerder dan gepland - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Milou Bogaert - WaarBenJij.nu

Al iets eerder dan gepland

Door: Milou Bogaert

Blijf op de hoogte en volg Milou

03 Maart 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hoihoi,

Al iets eerder dan gepland ben ik heer alweer. De laatste dagen is er toch wel het een en ander gebeurd. De week begon heel rustig en ging allemaal heel goed.

Maar nu gaat het komen: woensdag. Dit was voor mij een heftige dag waarin er veel gebeurd is. Jur heeft het uitgemaakt, dus ik ga vanaf nu verder als vrijgezel in Vietnam. Misschien hebben opa & oma dan toch nog gelijk dat ik straks met een vietnamees naar huis kom. Ik heb het er moeilijk mee dat ik niet meer samen ben met Jur. Ik stond er ook niet achter, maar we gaan verder en na het gebel met mijn vriendinnetjes en mama gaat het al een stuk beter. Het gaat even tijd kosten, maar dat komt goed want dat kan ik wel :)

Maar nu moet het nog komen. Na natuurlijk een nacht weinig geslapen, wilde ik 's middags nog gaan sporten samen met Tim. Dit was rond 4uur, richting de sportschool. We waren er bijna, totdat ik werd aangereden door een scooter die rood reed. Ik ben ongelukkig terecht gekomen, want ik heb 2 flinke schaafwonden op mijn benen, nog wat kleine schaafwonden en een blauwe plek. Dus dat valt mee, maar omdat ik zo hard op de rem moest, ben ik waarschijnlijk (ik weet het ook niet precies) , want mijn lip is helemaal open gescheurd. Ik weet niet veel meer, maar ze zeggen dat ik niet ben flauwgevallen. Ik ben naar een kliniek gebracht met een taxi. Hier hebben ze eerste hulp verleend, maar ik moest toch echt naar het ziekenhuis voor mijn lip. Uiteindelijk in het ziekenhuis moesten we wachten op de dokter, want die moest worden opgeroepen. ( het was ondertussen al half 7). De dokter was er om 8uur en na een uur bezig geweest te zijn, ben ik nu wel geteld 15 hechtingen rijker. Vandaag moet ik nog een keer terug voor controle en dan mogen ze er donderdag weer uit.

Het was me een dag wel. Vandaag lig ik op bed en doe ik op gemakje. Ben erg geschrokken en het is toch wel heel veel bij elkaar. Ik doe mijn best om sterk te blijven, maar het zit nu allemaal even niet mee. Gelukkig, heb ik de jongens en die zijn zo lief voor mij daar heb ik veel aan. Tim is mijn persoonlijke dokter en psycholoog in een. Daar ben ik super blij mee. Ik heb iedereen zijn hand volgens mij vast gehouden. Ik was zo gedesoriënteerd en ben ik nog steeds. Weet niet hoe alles gebeurd is, weet ook niet veel van wat er daarvoor gebeurd is. Maar dat komt vanzelf allemaal wel weer goed. We gaan maar beginnen aan de medicijnenkast om de pijn te onderdrukken. Ik hoop dat ik morgen wel gewoon kan vertrekken ri Vung tau. Zwemmen zal er niet in zitten, maar weg uit de stad en even mijn gedachte op relax stand.

Ik hou jullie op de hoogte. Maar ik zal pas weer woensdag iets schrijven.
Jullie kunnen me natuurlijk wel altijd een aapje sturen!


Liefs,
Milou

  • 03 Maart 2017 - 08:32

    Piet Happerij:

    hoi Milou.
    Wat vervelend van dat ongeluk,
    ,Ik wens je heel veel sterkte in Verweggiestan.
    Ik zou zeggen neem een lekkere borrel ( hopelijk hebben ze je lippen niet aan elkaar vast genaaid
    anders kan dat ook nog niet eens)
    Nee hoor flauw grapje , ik heb natuurlijk makkelijk praten vanachter het carnavals geleuter,
    maar al het goeds en snel herstel is je uiteraard toegewenst.
    Na regen komt zonneschijn is een oud gezegde maar wel degelijk waar.
    Karin d'r oma zei altijd : er zijn meer jongens dan kerken.
    en van alle Happertjes , een Dikke Kus ( op je wang, zullen maar niet op je lip doen) en snel weer verder met je leventje.
    Heel veel liefs
    de Happertjes.

  • 03 Maart 2017 - 15:01

    Oma En Opa:

    hoi milou

    wij vinden het niet leuk wat jurgen gedaan heeft,dat kom niet in eens,
    maar denk maar zo er zijn er meer dan kerken.
    geniet nog maar van het jonge leven en geniet.
    je bent nog jong en als hij veel om gegeeft kom het misschien nog
    veel beterschap.
    vele gr opa en oma

  • 03 Maart 2017 - 16:30

    Fabiënne:

    Hoi Milou wat een tegen valler voor je.Ik wens je daar veel sterkte mee en je ben toch jong hoor.je bent een leuke en sociale meid dus dat komt wel goed.Ik hoop dat je helemaal hersteld van het ongeluk . gr en hou je taai he van de steenbakkertjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Welkom op mijn profiel! Je kunt hier mijn reisverhaal gaan volgen over mijn studiereis naar Vietnam voor 6 maanden

Actief sinds 21 Jan. 2017
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 102495

Voorgaande reizen:

21 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

01 Februari 2017 - 09 Augustus 2017

Studiereis - Ho Chi Minh City

Landen bezocht: