En we zijn een week verder - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Milou Bogaert - WaarBenJij.nu En we zijn een week verder - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Milou Bogaert - WaarBenJij.nu

En we zijn een week verder

Door: Milou Bogaert

Blijf op de hoogte en volg Milou

10 Maart 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hoihoi allemaal,

Daar ben ik weer! Na een heftig weekje met veel tegenslagen, gaat het nu dan toch beter met me naar de omstandigheden natuurlijk. De dagen Vung Tau waren heerlijk en was ik wel naar toe. Het was wel zwaar, want veel energie was er niet en er is veel rust nodig voor de wond op mijn lip. De zon is daar niet goed voor en dat heb ik ook zeker gemerkt. Maar het was een heerlijke ontsnapping, ook al mochten we niet zwemmen en konden we niet in de zon liggen. Het was fijn om even weg te zijn uit de stad. Nu terug in HCMC zitten we veel binnen en rusten we veel zodat de wond de tijd heeft om te genezen. Het verkeer moet ik weer opnieuw aan wennen en vind ik nog best heftig.. Van de week een ongeluk zien gebeuren, alle spanningen schoten gelijk weer mijn lichaam binnen. Al weet ik er niet meer veel van, maar de klap herkende ik. Het was verschrikkelijk, maar dat is de schrik nog en zal er snel uitgaan, hoop ik.
Vandaag is het zover, de hechtingen mogen er als het goed is uit. Vind het enorm spannend, want ga nu zien welke schade er is aangericht. Ik heb de afgelopen dagen heel veel gehad aan mijn vriendinnetjes en aan mama. De jongens slepen me er ook echt doorheen. En voornamelijk Tim, mijn eigen dokter. Hij heeft iedere dag mijn wond behandeld, echt super lief en fijn! Ik heb het daar enorm mee getroffen, want zelf had ik het niet kunnen doen.

Ik zal jullie op de hoogte hoe het nu verder gaat, maar ik dacht zal maar weer eens iets laten horen dat het na de omstandigheden nu beter gaat met me. Wilde eerst maar een ding en dat was naar huis. Maar weet nu ook dat ik daar niks mee opschiet en dat ik hier nog heel veel wil gaan zien. Ik kijk er wel naar uit dat mama, Tim en Maud hier zijn. Als hun naar huis gaan, dan ga ik naar Bali. Daar heb ik ook heel veel zin in en kijk ik naar uit. Dat zou ik voor geen goud willen missen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Milou

Foto's worden voorlopig niet toegevoegd, want er worden er even geen foto's genomen en ik zal jullie de foto's besparen van mijn wonden.

Tot snel xxxx

  • 10 Maart 2017 - 07:12

    Happers:

    hoi Milou fijn te horen dat het weer beter gaat..
    Wat goed dat Tim jou zo fijn helpt
    je zit er alweer een maandje , hoe gaat het eigenlijk op school,ben ik wel nieuwsgierig naar.
    nou veel succes met je gezondheid en doe dokter Tim de groetjes en nog een prettige vakantie op Bali
    de happertjes

  • 10 Maart 2017 - 16:27

    Oma En Opa:

    hoi milou

    het kom allemaal goed hoor ?.
    en ik vindt het flink dat je het in ziet
    dat je er blijft want anders mist je veel
    want wie weet kom je er nooit meer.
    en zo te horen goede verzorging dat zit wel goed.
    geniet er maar van als het kan
    groetjes opa en oma

  • 10 Maart 2017 - 17:14

    Fabiënne:

    Hoi milou fijn om te lezen dat het beter met je gaat.We hopen voor je dat het mooi geneest en geen lit teken er aan over houd.geniet ervan meisje voor de rest van de tijd.veel liefs van de Steenbakkertjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Welkom op mijn profiel! Je kunt hier mijn reisverhaal gaan volgen over mijn studiereis naar Vietnam voor 6 maanden

Actief sinds 21 Jan. 2017
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 102502

Voorgaande reizen:

21 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

01 Februari 2017 - 09 Augustus 2017

Studiereis - Ho Chi Minh City

Landen bezocht: